min jul

Christmas is over. Skönt på något sätt. Gott med vanlig mat.

Den 23e drog jag hem till pappa efter jobbet. Jag och mina systrar klädde granen, ställde ut gröt till tomten, spelade bingolotto, åt julskinka och julgodis. Hade feber och kände mig riktigt dåligt så jag somnade rätt tidigt.

Julafton mådde jag bra igen. Jävligt konstigt det där.
Vid två tiden åkte familjen hem till kusinerna där hela tjocka släkten var. Kollade kalle, åt julbord, tomten kom och allt det vanliga. Vid 8 tiden åkte jag hem till R där det skulle föras och sen ner till Tbs. Galen kväll!

Juldagen mådde jag inte så jävla bra. Jag och syrran åkte i allafall hem till mormor och morfar där andra sidan av tjocka släkten också var. Ännu mer julmat, julklappar och sånt.
Åkte hem vid 7 tiden. Skulle föras hemma hos mig med sara och sen ner till Tbs igen. Ännu mera galen kväll!

Annandagen mådde jag sämre. Chillade hemma hos mig med sara innan vi drog hem till R. Rickie var inte där men resten av familjen var där. Drack vin, pilsner, cider.. En jävla blandning..
Hem sen och kollade på Harry Potter medans jag väntade på R.





bjuder på en lagom ful bild på mig och kim. (Rickies brorsa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0