kolla hon med luvan... Man eller mus?

Jag och emelie åkte till IKEA igårkväll. Hon tycker tydligen det är kul att åka bil med mig för man vet aldrig vad som kan hända. Tyvärr sant. Igår visste jag inte hur man fick upp bagageluckan och fan vad jag höll på. Jag hatar bilar. Allting som har med bilar att göra. Jag ska flytta till stan så jag slipper ha bil!

Men i alla fall. Jag skulle egentligen bara följa med som sällskap men lyckades shoppa för över 350 kr. Jävla ikea. Men det var kul på ikea. Vi skrattade oss genom hela skiten.

När vi skulle hem sen blev det drive in på donken och sen mammas pojkar hemma hos E.


passar bra tycker jag...


emelie skrattar hela tiden när hon umgås med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0