gör mig happy nu

Imorse var det vidrigt kallt ute. Planerade min morgon bra och gick ut till bilen 5 min tidigare än jag brukar för att hinna skrapa bil-fan. Men jag vette fan om det är mig eller skrapan det är fel på?! Jag blir fan tokig att det inte funkar. Jag tar i för kung och fosterland men ändå händer det inte ett skit. Det blir liksom en smal jävla rand som blir skrapat... Jag blir lack så jag satte mig i bilen och körde iväg. Försökte att inte andas så jävla mycket så det skulle bli imma men fan vad immigt det blir! Var tvungen att stanna och skrapa men vad fan hjälpe det?! Inte ett skit! Ni ska veta att det kokar fan i hela mig när jag skriver och jag har så jävla lust att gå ner i garaget och sparka på varenda jävla polisbil!!!



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0