fu suckers

Inne i bloggtorka just nu men vem fan bryr sig? Jag sitter helst inte vid datorn på semestern eftersom att det är de enda jag gör på jobbet. Dessutom så hittar jag inte datasladden till min mobil så inga bilder blir det heller...

I julklapp har jag fått lite smått och gott. Blu-ray hemmabiosystem, klocka, berlocker till mitt thomas sabo armband, volymaster, digital fotoram, underkläder, presentkort, handduk, skål, harry potter film, krämer och shit, presentkort mm. Thanks santa!

Idag ska jag och emelie in till stan och brottas med alla rea-freaks. Jag hatar mellandagsrean. Folk misshandlar kläderna och det finns ändå aldrig något snyggt och finns det de är det storkek XL liksom. USCH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0