sön mån

Var tvungen och ställa klockan på söndagen för Rickie, pappa och jag skulle ta tåget in till stan för att äta lunch och sen gå bajentåget till Söderstadion och se Bajenmatch. Vädret, maten, cidern, biran och bajentåget var toppen men tyvärr inte matchen..
Jag var helt slut efter den dagen så efter åkte jag direkt hem till mamma och la mig i sängen och kollade på tv hela kvällen. Somnade gott sen på Rickies bröst.

Måndagen kunde vi sova tills vi vaknade (Blev störd av lillasyster någon gång vid 8) men gick inte upp förens 12.
Rickie spelade fotboll med sina polare och jag tog en promenad med Sara. När hon åkte jag hem mötte jag upp R och hans vänner för att gå till Bennevento för att äta.

R har nu 3 mm kort hår på skallen. Jag kommer nog alltid tycka att hans lite halvlånga hår är bäst. Det var ju så han hade för typ 6 år sen när vi träffades. Men jag kommer nog vänja mig snart. :) (Bild kommer)

Senare på kvällen gick i alla fall han och jag hem till mig och kollade på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0