nybörjare

Rickie och hans vänner ska spela dator hela veckan. Ja eller i alla fall till torsdag sen sa jag ifrån. Är faktiskt ledig på fredag och det är inte ofta det händer så då vill jag umgås med honom.


Jag och Joanna solade på lunchen igår. Typ andra gången i hela mitt liv som jag solar solarium. Har levt på mitt studiebidrag hela mitt liv så jag har valt att lägga pengarna på annat. Typ krogen...
Känner att jag inte har någon lust att folk ska behöva bli bländade när shortsen ska på sen i sommar.

På min friskvårdstimme igår promenerade jag från Fridhemsplan till Liljeholmen. + Att efter middagen var jag ute på promenad med Emelie och Malin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0