helgen då...

Började rätt koasigt i fredags. Sara, Rickie och jag åkte hem till honom för att hämta hans legg, ner till tumba igen, fixa grejs, hem till mig igen. Sara åkte hem, vi åt middag, Hanna kom, hämtade Sara hos henne, glömde tamponger, förbi ICA, hem till Rickie och sen stressigt göra mig i ordning.

Sen kom det lite folk hem till Rickie. Spelade spel och satt mest bara och snackade. Lagom chilligt så där.

Var tvungen att sova hemma eftersom Linn fyllde år på lördagen och gästerna skulle redan komma vid 11 så jag och R knatade hem till mig 4 på natten.

Senare på lördagen åkte jag och Bea till IKEA för att hon skulle köpa en byrå som fan vägde 1000 ton. Vi kämpade och till slut fick vi in skiten i bilen. Blev en snabbis förbi ICA Kvantum och Skäris för att fika innan vi åkte hem.

Efter middagen tog jag en långpromenad. Skönt att komma ut i värmen + att man får röra lite på fläsket.

Robinson med familjen och sen var det en av mina favoritfilmer på Tv, Vid min sida. Hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0