fre lör

I fredags åt jag påskmiddag hemma hos pappa. Spelade guitar hero och satt och snackade. Sen vid 9 tiden drog jag mig mot tumba.
Hem till familken Lindblom med Sara och Bea. Drack lite vin och cider och hade det trevligt utan Rickie. Han var på annat håll men mötte sen upp honom i Folkets hus för att festa. När festen var slut åkte han och jag hem till honom och fortsatte med hans mamma, brorsa och brorsas kompis.

På lördagen åkte jag hem till mormor och morfar för en till påskmiddag med släkten.
När jag kände mig färdig där gick jag hem till Chippen. Spelade kort, drack lite cider och chillade.
Jag och Rickie gick hem rätt tidigt och somnade på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0