film mys

Sara ringde mig igår när jag satt på evighetsbussen hem från jobbet.
Hon hade varit i stan så när jag kom till Älvsjö hoppade jag av bussen och tog tåget med henne istället. 

Hoppade av i Tullinge för att åka hem till pappa, hade egentligen tänkt sova där men glömde helt bort att packa kläder så det fick bli middag och leka lite med systrarna.

Vid 7-tiden åkte jag vidare mot tumba.
Gick förbi Video för att hyra en film och köpa lite godis.
Och när jag ska plocka upp en godis påväg hem tror ni inte då att jag snubblar på den där gula låga muren eller vad det nu är så jag är tvungen att ta i marken med händerna. Pinsamt värre!

Hemma sen tänder jag lite ljus, lägger mig under täcke i soffan och kollar på film.

Riktigt trött efter filmen så jag släcker bara ljusen och går och lägger mig och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0