frisk?

Jag har verkligen blivit så himla dålig på att blogga men jag jobbar ju hela dagarna och sitter vid en dator och gör en massa jobb och när jag kommer hem är jag både för trött och inte ett dugg sugen på att sitta framför en datorskärm.

Men nu, kanske i 5 min kommer det vara lugnt så jag kan få skriva ett kort inlägg i lalla fall.

Febern verkar ha gått över nu i alla fall, känner mig inte ett dugg sjuk förutom halsen då men med lite halstabletter överlever man.

Igår efter jobbet mötte jag upp Mållgan i stan, vi åkte hem till min pappa för att äta middag.
M och jag kolla på film och sen slocknade jag. M skulle egentligen sovit hemma men jag somnade ju + att det var så sent så M sov kvar.

Idag ska jag bara hem efter jobbet och göra absolut ingenting. Skönt!


JAG VILL ÅKA TILL THAILAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0