avkoppling

Har inte bloggat på hela helgen men jag har verkligen inte orkat.
Efter jobbet i fredags blev det en sväng på stan, det fick bli ett par stövlar, halsduk och mössa.
Så nu får hösten vara här på riktigt för jag är redo!

Jag åkte hem till pappa sen efter stan, åt middag och kollade på film med famijen+farmor.
Pappa körde sen hem mig till mamma igen, hos mamma blev det lite tv och sen slockade jag.

Lördag då, sov ungefär till klockan 1, så skönt!
Tog det lugnt hela dagen och kvällen. Köpte godis på Gulan och sen blev det film och sängen.

Söndag sov jag också till klockan 1. Var hemma och satt vid datorn nästan hela dagen tills efter middagen då jag fick sällskap av Mållgan. Vi kollade på Sex and the city.

M gick hem och jag gich sen och sov. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0