hemma, nananananana!

Då var man hemma igen då efter två dagarns konferens ute i Sthlms skärgård. Hela konferensen handlade egentligen mest om polisens nya värdegrund. Anders Wiman höll föreläsning i säkert 3 timmar och hade det vart någon annan snubbe hade jag säkert somnat men han var grym. Chefen från ATK-sektionen (Automatisk trafiksäkerhetskontroll) i Kiruna som var där och berättade om kamerorna och lite sånt.
Lopez har snackat om att kameran inte alltid är på men nu vet jag att det inte stämmer. Nu kan han inte säga någonting för nu vet jag allt om hur dom där kamerorna fungerar. :)

Nää, jag har verkligen inte ork att skriva. Är sjuk så nu ska jag bara gå och lägga mig i sängen och kolla på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0