schtek

Det blev inget laga middag för mig. Det blev istället Plankstek på restaurang med familjen.

Ibland så kan jag verkligen inte förstå hur folk orkar. Som idag när jag står och väntar på tåget så står det två kärringar brevid mig och klagar på att Åhlens hade byggt om och nu fanns minnsan inte papper och pennor på bottenvåningen utan på plan 3 och det var ju så jätte jobbigt att åka upp dit förbi klädavdelningen och allt vad det nu var. Och så vräker den ena ur sig "Det börjar verkligen bli dåligt i Sverige". Enligt mig så är det dom där två klago-kärringarna som gör att det blir dåligt och inte fall om Åhlens bygger om lite. Trött man blir!

Men men, sitter nu i alla fall här hos mamma igen och ska väl förmodlingen gå och lägga mig snart. Är hur trött som helst men en film innan skulle ju inte direkt sitta fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0