sällskap

Hade lovat Rickie att jag skulle bjuda honom på middag igår. Jag hade tänkt kött, klyftpotatis och bea men han ville ha kött och potatisgratäng. Och helt ärligt så vet jag inte vad det är som är så himla gott med den där slemiga gratängen?
Så det blev varken kött, potatisgratäng, klyftpotatis eller bea.
Det fick bli den maten som man bara äter när man inte kommer på något annat, jo tacos.
Jag älskar ju tacos, äter det varje fredag men igår kändes det som jag ville ha något annat, men men..

Rickie stod för köttfärsen och dukningen han som aldrig brukar vilja hjälpa till. Men han var duktig, duktigare än jag trodde. Grönsakerna till mig och jag är ju som vanligt alltid lika duktig på att laga middag, lyckas alltid. :)

Maten var slut och Rickie drog på fest. Jag var hemma och städade huset.
Gör inget att jag fick städa huset, jag gillar att städa, speciellt om man är helt själv för då kan man spela högmusik och då är det ingen som stör heller.

Somnade någon gång vid 3 på natten har jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0