liv?

Påväg att gå under jorden? Typ, umgås knappt med någon och är jag någon annanstans än hemma eller Ica?
Men jag är så otroligt trött på vardagarna efter jobbet och sen när helgen kommer är jag inte alls sugen på att festa som alla andra vill göra... Men nästa helg då lovar jag, jag ska festa och jag ska röja!

Jag längtar efter min mamma. Jag vill att hon ska komma hem. Även fast jag tycker det är skönt att bo själv så vill jag ändå ha henne hemma i Sverige och Tumba. Sen får jag ju självklart inte glömma bort lillasyster, vill att hon också kommer hem nu, känner att det händer allt för lite i det här huset utan en 4åring. 


     Jag och lillasyster, Koh Chang Thailand 07/08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0