jacket

Kändes lite konstigt att köpa vinterjacka igår. Varmt och soligt var det ju men en vinterjacka kommer jag ju förhoppningsvis behöva om några veckor så varför inte passa på?

Mållgan var med mig inne i stan. M köpte även en jacka till sig själv. Fjällräven för honom och Peak för mig.

M ville ha middag och då hade jag tänkt mig lite mer att vi skulle äta thai eller något sånt. Nej nej, Mc donken av alla ställen väljer M?! :/

När vi åkte hem var det mörkt ute, det kändes som att klockan var typ 10 fast den bara var 7.
Hem i alla fall och visade jackan för mamma. Jag behåller nog den...

M ringde sen och frågade om jag ville komma och då var det bara att packa en liten väska och åka hem till honom. Mamma körde mig dit nämligen. Vi kollade på Idol, Hål i väggen och sen Hata Göteborg. En konstig blandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0