bullar

Underbart med fredag!

I natt sov Mållgan hemma hos mig, eller om han sov vet jag faktiskt inte för när jag vaknade halv 6 satt M vid datorn? :/
Jag brydde mig faktiskt inte om och fråga heller.. :)

Förhoppningsvis har jag en dejt ikväll med Emelie och Sara, hoppas hoppas!
Det var väl kanske tre veckor sen jag såg Emelie sist. :/
Sara såg jag bara för två dagar sen när vi var i stan efter jobbet.
Om jag har bullar hemma är det nog 100% säkert att Sara kommer.
Har ni några bullar hemma? Jämt jämt jämt, samma fråga!

På tal om bullar så ska jag baka bullar på söndag med min lillasyster Jenny. (Och brottas)

Nu tänkte jag ta en paus för att äta min frukost. Ses!



Bullarna jag bakade till klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0