Bangs

Fredag idag, känns hur skönt som helst. Min hosta är jobbig och kommer det bli värre imorgon efter krogen? Dags att köpa hostmedicin i alla fall.

Efter jobbet åkte jag till Sannes salong. En tjej frågade mig efteråt vad jag hade frisyr innan och det enda rätta svaret var "ingen". Jag hade en otroligt ful längd och det såg helt enkelt förjävligt ut. Gick i alla fall ut från salongen med en frisyr. Lugg.

Efter middagen hade jag bestämt träff med Madde, Dala och Buster. En promenad i Skäcklinge och snack om tider från förr, skolan. Gick en snabbis till Rickie för att hämta byxor och tröja. Där var det mörkt och tomt. Familjen Lindblom har stuckit till Skottland. Hur kan man välja Skottland av alla ställen i hela världen?

Ska lägga mig snart. Upp tidigt imorgon för att gå på Hannas lilla Elias dop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0