kallt på riktigt

I natt sov jag faktiskt riktigt bra. Det var lite smått kallt när jag la mig igår men som tur är har jag sängen hos pappa stående mot ett element, så det tog inte lång tid innan jag blev varm.

Men imorse påväg till jobbet fanns det direkt ingenting som kunde värma mig. Är det lika kallt imorgon får det faktiskt bli vinterjacka. 

Idag efter jobbet blir det nog att följa med Rickie, han ska köpa ny mobil. Enda sen jag gick i 8an har han nog inte kunnat köpa något utan mig. Det är jag som väljer och han betalar ;) 
Blir nog så att vi fortsätter att vara sen efteråt och då blir det nog att vi kollar på Beck-filmer med hans föräldrar. 

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0