lördag

Det visade sig sen i lördags att M hade haft fest och jag var inte ens bjuden. Men det var ju trevligt att jag fick hjälpa till att städa. :/ När vi hade städat klart gick vi hem till mig. Jag lurade i M thaimat hemma hos mig och han tyckte faktiskt att det var gott, en av dom godaste rätter han ätit. :)

Jag gjorde mig iordning för att Joel skulle ju firas i kväll. Men jag skulle vara tråkig och inte följa med på krogen men skulle i alla fall hem till honom innan.

Jag tog en taxi hem sen vid halv 10 men hann knappt komma innanför dörren innan M ringde och frågade fall om jag vill komma på festen. Det hade tydligen kommit enhel del folk och var tydligen fler påväg. :/ Gjorde det mer för hans föräldrars skull.

Vid halv 5 hade alla gäster gått och jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0