blablabla

Jag har börjat med något som jag aldrig trodde jag skulle göra, somna på tåg och buss.
Har alltid varit så nojig med att vakna upp någon helt annan stans, typ Märsta. Men det är faktiskt riktigt skönt.
Har heller aldrig hållt på att snooza i mitt liv men nu helt plötsligt har jag börjat med det också, i säkert en halv timme håller jag på. 

Ingen matlåda idag. Mamma har inte varit hemma på flera dagar känns det som. Hon är på Karolinska med min styvpappas pappa som håller på att gå bort. Lillasyster och jag var på kalas hos moster igår, det var trevligt men lite tråkigt att vi var dom enda från hela familjen. 

Idag efter jobbet åker jag hem till pappa, men jag ska ta tåget och inte någon evighets buss i alla fall. 
Man tjänar faktiskt hela 25 min genom att ta tåget.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0