fre-lör

Fredagen spenderades framför idol med syrran. Kvällen slutade tyvärr med att vi vart osams. Hon bölade och låste in sig på rummet. :/

Rickie ringde mig vid typ 5-tiden och frågade om han kunde komma. På jobbet fick jag skavsår i munnen av allt prat och när han kom fick jag istället skavsår i öronen, fan vad han snackade. Jag ville sova!

Lördag skulle släkten komma, pappa skulle firas. Jag och kusinen sjöng singstar medans Rickie låg och sov.
Jag och Sara bestämde senare på att dra till Tb's. Förade först hemma hos Rickie sen vid 12-tiden drog vi vidare mot Tb's. Klockan 2 delade jag och Rickie taxi med Elin och Chippen till Tullinge. Somnade på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0