träna, bregravning, tatuering

Ska hem till pappa idag efter jobbet. Har lovat mig själv att börja träna på riktigt nu så ikväll måste jag köra lite på crosstrainern! Snart är det jul och då finns det verkligen inget stopp, allt åker ner liksom...

Imorgon är det torsdag men för mig känns det som fredag eftersom jag är ledig på den riktiga fredagen.
Jag får ju direkt inte ligga hemma och sova utan jag ska upp ganska tidigt för jag ska på begravning.

Efter jobbet imorgon ska jag förbi tumba tattoo och boka tatueringstid. Egentligen så vill jag inte men jag måste typ. Jag är skit rädd! Jag har redan en tatuering, måste jag ha en till? :/



Nytatuerad, Alanya 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0