juluppehåll

Nu är man tillbaka på jobbet igen (bara en dag) sen är man ledig igen.
Har ju haft semester så sitta vid datorn har ju inte alls funnits med på min lista.

Uppdatering då.
På julafton var man hemma hos kusinerna i Huddinge och allting är samma varje år.
Kalle Anka, julbord, tomten, fika, julgodis. (när man var liten ingick ju leka med klapparna också).
Åkte i allafall hem till familjen Lindblom på kvällen för att öppna lite julklappar där också. Fick ett par superfina Converse av Rickie. Jag, R och Kim tog sen taxi mot Tb's.

Juldagen åkte jag med min mammas familj hem till mormor och morfar för att fira julafton igen.
Ingen Kalle Anka, julbord, julklappsutdelning, gröt, julgodis och sen Tb's igen.

På annandagen var man ju rätt sliten så det blev en lugn dag med R hemma hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0