girlpower

Hej hopp! Idag är jag trött. Som vanligt då...

Igår var det middag hemma hos Madde. Länge sen jag umgicks med Madde, Sanne och Johanna så det var roligt att få umgås med dom igen. Middagen var god, Carola var bra, utgången blev inget, nattbussen hem var en evighet.
Men som sagt det var faktiskt jätte trevligt att få träffa dom igen. <3

Till slut kom jag äntligen hem och då var det bara sängen som gällde och i morse väckte min lillasyster mig halv 9 genom att hon ville lyssna på min Ipod, låna min studentmössa, ta ner gossedjuren som jag fick på studenten, puzzla i min säng och lite till. Efter att i en halvtimme försökt få ut henne ur mitt rum på alla sätt och vis så var jag tvungen att ropa på mamma så fick hon släpa ut henne ur mitt rum. Några timmar senare ringer pappa och väcker mig och berättade att Kallur skulle springa snart och det ville man ju se så det var bara att sätta på tv:n.
Imorgon springer hon ju semifinal och då är man ju på jobbet så det är lite synd. :/

Idag har jag varit med en kompis, vi gick och köpte mat i regnet. Jag köpte thaimat och kompisen köpte pizza.
Sen har jag bara legat i sängen och kollat OS hela dagen.


Jag, Johanna, Madde och Sanne på Kitten Club den 25 Januari 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0