freak

Bara för att jag nämnde vinter i förra inlägget så kommer jag snart börja längta ihjäl mig efter vintern och julen.

Att dricka julmust innan första advent är förbjudet, julstakar och adventsstjärnor upp första advent och inte en dag tidigare, tommar fram dagen innan julafton när man klär granen, öppna chokladkalendern i förväg gör jag aldrg, ingen får köpa julgranen i min familj utan mig (det är jag som väljer), julskyltningen på NK ett måste, för mina småsyskonsskull måste det stå "Önskar tomten" på julklapparna, titta på julkalendern, köpa Amelia julspecial mm.

Jag vet jag att jag är knäpp men sån är jag och ni får helt enkelt skylla på min mor att jag har blivit ett julfreak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0