promenad+lite shopping

Skulle träna på gymmet igår klockan 3 men det var så jävla fullt så jag tog en promenad mot Hornstull istället.
Det var ju rätt varmt så det var bara skönt, måste passa på lite nu innan det blir höst på riktigt.
Men jag gillar hösten, det är en mysig årstid. Tända lite ljus, lägga sig i sängen och kolla på någon film.
Okej, film kan man ju kolla på året om, men det blir inte samma känsla på sommaren som hösten och vintern.

Gick en sväng i tumba centrum innan jag åkte hem.
Hade kollat på en jacka på H&M för ett tag sen när plånboken var tom och tänkte att den skulle jag ha när lönen kom men när jag var i stan i förrgår ville jag inte alls ha den, men sen igår provade jag den igen och då satt den mycket bättre, kanske berodde på outfitten. Så den fick det helt enkelt bli. Fick med mig en ny bh och lite trosor hem också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0