operation

Jag och mamma hade sällskap hem ifrån jobbet idag och sen hoppar även Rickie på bussen så mamma hoppar av på våran hållplats medans jag fortsätter två stationer med honom. Äntligen ska han opereras för hans snarkningar och det var ju på tiden som min lillasyster sa. Kommer aldrig glömma när min lillasyter och han börjar bråka när vi tre är i Göteborg, hon lackar för att han snarkar och han lackade för att hon lackade honom. Och som vanligt fick jag stå mittemellan deras onödiga bråk. Men det var ju faktskt synd om honom den gången för jag och syrran släpade med honom till Göteborg fast han hade 40 graders feber.

Jag gick i alla fall hem sen och åt middag och nu ska jag lägga mig och kolla på What happens in Vegas.


Rickie, syster och jag på Korpo i Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0