movie

Har varit dålig på att skriva nu dom två senaste dagarna men det har varit för att jag har legat helt däckad i sängen.
Haft så otroligt ont i magen så jag har varit tvungen att vara hemma ifrån jobbet men nu har det gått över och det ska bli riktigt skönt att gå till jobbet imorgon.

Har hunnit se en hel del filmer dom här två dagarna. Igår kväll kollade jag på Arn med mamma och styvpappa.
Det är typiskt en sån där film som jag aldrig skulle kunna sätta på helt själv. Vet inte varför har bara blivit så.
Men den var faktiskt bra, funderar på att gå och se tvåan på bio.

Idag var det riktigt segt här hemma så jag storstädat mitt rum, det behövdes verkligen!


Hittade en gammal bild från i vintras när jag pluggade i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0