?

Herregud redan onsdag, dagarna går verkligen så himla fort.

Igår efter jobbet tog jag en tripp på stan. Fick med mig en tröja och top med mig hem.
I helgen blir det mera shopping och det ser jag fram emot!

Efter middagen igår träffade jag Mållgan, vi var hemma hos mig och spelade spel.
M slocknade sen när jag låg och kollade på sex and the city så jag lät M sova kvar.
Jag har en 160 cm säng men jag kan verkligen sova bredvid folk längre, jag är ju så van att ha hela sängen för mig själv och så fort någon ska sova bredvid med (förutom när man är full) har jag jätte svårt att somna.

Men men, idag blir det gymmet och det ska bli verkligen bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0